Гаряча телефонна лінія Запорізької обласної державної адміністрації+38 0800 503 508
Гуманітарний штаб Запорізької області

Дерегуляція і розвиток малого та середнього бізнесу

Проведено чергове засідання обласної координаційної ради з питань розвитку підприємництва

20 травня 2013 - 11:26

14 травня 2013 року проведено засідання обласної координаційної ради з питань розвитку підприємництва за участі представників бізнесу та влади.

До порядку денного включені актуальні питання про правові засади вимог КП «Водоканал» до суб’єктів господарювання в частині переукладення існуючих договорів і, як наслідок, розробки нових технічних вимог та проектної документації.

Стосовно цього питання вирішено з 15 травня терміном на три місяці ввести мораторій на відключення абонентів, які ще не підготували проектну документацію. За цей час підприємці встигнуть підготувати необхідні документи, щоб у подальшому запобігти застосування до них санкцій. Мораторій стосуватиметься лише законослухняних підприємців, а у випадках, коли в роботі підприємств будуть зафіксовано якісь порушення, КП «Водоканал» повинен реагувати в межах своїх повноважень. Також наголошено на необхідності створення консультаційного центру з телефонами довіри при КП «Водоканал», з тим щоб у будь-який час кожен абонент, кожен споживач маючи технічні, економічні та юридичні питання, пов'язані з водопостачанням та водовідведенням, маючи нарікання на окремо взятих виконавців, котрі перевищують свої повноваження, міг звернутися до нього і отримати негайну реакцію.

Заступник голови облдержадміністрації Петро Гончарук наголосив, що через три місяці КП «Водоканал» на засіданні обласної координаційної  ради з питань підприємництва доповість щодо проведеної роботи та подальших дій, запропонує внесення змін в механізм діяльності в даній сфері.

Разом з цим на порядку денному обговорювалось впровадження дистанційного моніторингу касових операцій. Завдяки новій системі звітності підприємці зможуть подавати звіти в електронній формі до сервера податкової служби як шляхом придбання нової касової техніки, так і шляхом приєднання до вже існуючої відповідних модемів для передачі даних. При цьому вірогідність несанкціонованого доступу до наданої податковим органам інформації є мінімальною. Загальна кількість касових апаратів, адаптованих до нової системи звітності, складає 1,52 тис. одиниць, а це – 19 % від загальної кількості. Цей показник у чотири рази вищий, ніж у середньому по Україні. У представників бізнесу залишилося півтора місяця на адаптацію до нових вимог законодавства: протягом першого півріччя 2013 року до них не застосовуються штрафні санкції за неподання такої звітності в електронній формі.

Голова комісії з проведення реорганізації Державної податкової служби у Запорізькій області Сергій Давидков зазначив, що натепер ініційовано продовження терміну адаптації, щоб від цих нововведень не страждав бізнес. Якщо в лютому в області було лише два види касових апаратів, які відповідають новим вимогам, то тепер їх нараховується 12 видів.

Читайте також

Війна та ментальне здоров'я: на Запоріжжі створюють систему психологічної підтримки

Дружина військового створила власну справу і навчає людей рятувати життя

Радіаційний фон в контрольних точках Запорізької області на 01.05.2025

45-річний чоловік отримав поранення внаслідок ворожої атаки по Василівському району.

Звернення Володимира Зеленського наприкінці 1162-го дня війни

Події квітня в об’єктиві фотожурналістів ОДА: завжди оперативно та неупереджено

У Запоріжжі встановили ще одну когенераційну установку за підтримки GIZ

Вступна кампанія-2025: учасники бойових дій можуть скористатися пільгами при вступі до закладів освіти

Запорізька область впроваджує нову філософію ветеранської політики

Свобода руху тих, хто захищав свободу України: у Запоріжжі ветеранам безоплатно встановили спортивні протези

Проєкт «Пліч-о-пліч: згуртовані громади» допоміг прифронтовій Михайлівській громаді знайти партнерів

Світ має знати: на онлайн-платформі «Свідок» запоріжці можуть поділитися свідченнями та спогадами про війну