Гаряча телефонна лінія Запорізької обласної державної адміністрації+38 0800 503 508
Гуманітарний штаб Запорізької області

Новини

Олександр Пеклушенко: «У найближчі п’ять років нам вдасться залучити в Бердянський порт інвестора, і ви його не впізнаєте»

11 грудня 2013 - 13:55

Голова облдержадміністрації Олександр Пеклушенко сьогодні перебуває з робочою поїздкою в Бердянську, в ході якої відвідав ДП «Бердянський морський торговельний порт». Керівник регіону ознайомився з роботою підприємства, поспілкувався з його керівництвом та колективом, а також на катері вийшов у море, щоб оглянути потужності порту.

Як пояснив головний інженер ДП “Бердянський морський торговельний порт” Віталій Гуренко,  обсяг вантажопереробки за 10 місяців поточного року склав    1550,8 тис. т, що менше запланованого на 448,2 тис. т або на 22,4 %. Основними причинами падіння обсягів відвантаження стали несприятливі погодні умови на початку року. Через відсутність у Бердянському порту буксира льодового класу до причалів порту не могли підійти судна. Шквальні вітри в Азовському морі нанесли кригу, в результаті чого порт не мав можливості забезпечити безпечну проводку — частину суден було переорієнтовано на інші порти. Крім того,  коливання світового ринку та дисбаланс між попитом та пропозицією призвели до зменшення переробки основного експортного вантажу - кам'яного вугілля; також відбулося зниження відвантаження зернових на експорт через відсутність сировини на складах елеваторів.

За підсумками ознайомлення з роботою та проблемами підприємства очільник обласної виконавчої влади висловив своє бачення його розвитку.

- Порт справив на мене непогане враження з точки зору його можливостей. Порт дуже цікавий і привабливий, але протребує покращення логістики. Тому ми разом з народним депутатом Олександром Пономарьовим будемо створювати умови для конкурентоспроможності. В першу чергу, це стосується залізничних тарифів. А менеджменту морського порту треба не сидіти, склавши руки, а ходити  шукати клієнтів. Обсяги відвантаження можна і треба збільшувати. Адже за останній час порт втратив 22% обсягів вантажів і 100 робочих місць. Упевнений, що в найближчі п’ять років нам разом з міською владою і народним депутатом вдасться залучити в порт інвестора, і ви його не впізнаєте, - заявив Олександр Пеклушенко.

Довідково:

Основні країни призначення вантажів: Туреччина - 29,1 % від загального обсягу перевалювання; Італія - 13,6 %; Ізраїль - 9,1 %. Основні вантажі переробки порту: вугілля кам’яне, кокс, чавун,  зернові. 



Управління у справах преси та інформації

Читайте також

Звернення Володимира Зеленського наприкінці 815-го дня війни

Незламний запорізький бізнес

Жителі регіону – про майбутнє Запорізького краю

Запоріжжя перезавантажується: плани розвитку регіону окреслив голова ОДА Іван Федоров на «Запорізькій платформі співпраці та розвитку 2024»

Життя під час війни: виклики для Запорізької області

«Запорізька платформа співпраці та розвитку» – формула успішного майбутнього

У 1944 році через примусову депортацію «совєтами» понад 190 тисяч кримських татар втратили дім, свої сімʼї та навіть життя

Радіаційний фон в контрольних точках Запорізької області

Впродовж доби окупанти 452 рази вдарили по Запорізькій області

Звернення Володимира Зеленського наприкінці 814-го дня війни

Як не втратити зв’язок та інтернет під час відключень електроенергії

У Запоріжжі виявили 2 автобуса, водії яких працювали без дозвільних документів