Гаряча телефонна лінія Запорізької обласної державної адміністрації+38 0800 503 508
Гуманітарний штаб Запорізької області

Новини

Юрій Пелих: «Особлива увага влади – найменш соціально захищеним категоріям громадян»

17 грудня 2013 - 10:57

Юрій Пелих: «Особлива увага влади – найменш соціально захищеним категоріям громадян»

За підсумками дев’яти місяців Запорізька область не потрапила до переліку регіонів, де кількість і зміст звернень громадян певною мірою вказують на потенційну соціально-економічну напругу та необхідність вжиття відповідних заходів реагування як з боку центральних, так і місцевих органів державної влади.

Про це повідомив заступник голови-керівник апарату обласної державної адміністрації Юрій Пелих.

- У зверненнях до Президента України громадяни протягом січня-вересня поточного року порушили понад 90,8 тис. різноманітних питань. Насамперед, за актуальністю, вони стосуються забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, соціального захисту та комунального господарства. За цей період від жителів Запорізької області до Президента України надійшло 3,07 тис. звернень, до обласної державної адміністрації – 3,9 тис. звернень, - зазначив Юрій Пелих.

За словами посадовця, в області спостерігається динаміка зменшення кількості звернень громадян до Президента України: протягом січня-вересня поточного року в порівнянні з аналогічним періодом 2012 року кількість звернень зменшилась на 63%. При цьому на 2% збільшилась кількість звернень громадян до місцевих органів виконавчої влади.

З початку року відділом роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації здійснено перевірки дотримання вимог Закону України «Про звернення громадян» та організації прийому громадян у 18 райдержадміністраціях.

При управліннях юстиції в області працюють 23 правові громадські приймальні з надання безкоштовних правових консультацій малозабезпеченим верствам населення. До громадської приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги, яка діє при Головному управлінні юстиції в Запорізькій області, протягом  січня-вересня звернулися 3,34 тис. осіб. За цей час також здійснено 29 виїзних прийомів, під час яких надано консультації правового характеру.

- Наразі перед нами стоїть завдання щодо підвищення ефективності використання «гарячих» телефонних ліній та телефонів довіри для оперативного реагування на нагальні проблеми жителів регіону. Особливу увагу необхідно звернути на вирішення питань, які порушуються у зверненнях від найменш соціально захищених категорій громадян, - зазначив Юрій Пелих.

 

Управління у справах преси та інформації

Читайте також

Платформа «Ти як?» – провідник крізь складні часи

У Запоріжжі добігає кінця будівництво ще однієї «підземної» школи

Єдність та співпраця: Степногірська громада налагоджує партнерські зв’язки з Радивилівською громадою на Рівненщині

Радіаційний фон в контрольних точках Запорізької області на 10.05.2025

Впродовж доби окупанти завдали 284 удари по 13 населених пунктах Запорізької області

Порядок виплати пенсій змінено: кого торкнуться нововведення та як уникнути призупинення виплат

У Запоріжжі до Дня матері погасили нову марку «Я живу тобою…»

Зелений вектор бізнесу: учасники платформи «Діалог влади та бізнесу» в Запоріжжі говорили про енергоефективність та екологічну відповідальність

Зелений вектор бізнесу: учасники платформи «Діалог влади та бізнесу» в Запоріжжі говорили про енергоефективність та екологічну відповідальність

Безпечний та безперервний освітній процес: майбутні медики здобувають практичні навички в укритті коледжу

У Запоріжжі СБУ викрила організовану групу, яка вимагала хабарі за оформлення дозвільних документів на розміщення тимчасових споруд

Представники Європейського Союзу провели відкритий урок для запорізьких школярів до Дня Європи