Гаряча телефонна лінія Запорізької обласної державної адміністрації+38 0800 503 508
Гуманітарний штаб Запорізької області

Новини

Громадяни стали частіше звертатися до обласної влади

18 квітня 2016 - 16:11

Громадяни стали частіше звертатися до обласної влади

Протягом першого кварталу цього року  на адресу облдержадміністрації надійшло 852 звернення, що більше в порівнянні з аналогічним періодом 2015 року на 36,1 % (1 квартал 2015 року – 626).  Від вищих органів державної влади України, до яких звернулися жителі області, на розгляд та виконання надійшло 228 звернень (26,8 відсотка), зокрема: з Адміністрації Президента України – 125 звернень, від Кабінету Міністрів України - 61, міністерств та відомств – 30, Верховної Ради України – 12. Про це повідомили у Відділі роботи із зверненнями  громадян апарату облдержадміністрації.

Аналіз соціального стану заявників свідчить, що майже половина звернень (372  або 43,7% від загальної кількості)  надійшла від найменш соціально захищених категорій громадян: членів багатодітних сімей, осіб похилого віку, громадян, які значною мірою втратили здоров’я і працездатність.

Загалом протягом звітного періоду до облдержадміністрації звернулися 10885 громадян (у 1 кварталі 2015 року – 4398 громадян), які порушили 1128 питань різної тематики (1 квартал 2015 року – 947 питань).

Найбільш актуальна група питань  протягом останніх років стосується сфери соціального захисту. У 297 зверненнях цієї тематики найчастіше просили призначення і виплати соціальної допомоги, надання матеріальної допомоги, призначення та перегляду розміру пенсії тощо.

Друге місце за актуальністю, як і торік, посідають питання житлової політики  (142): плати за житло та комунальні послуги, оформлення субсидій для відшкодування витрат на житлово-комунальні послуги, забезпечення житлом та поліпшення житлових умов.

Питанням охорони здоров’я присвячено 110 звернень стосовно надання безоплатної медичної допомоги, забезпечення ліками, неправомірних дій працівників закладів охорони здоров’я.

На контролі в облдержадміністрації у першому кварталі 2016 року перебувало 644 звернення, що становить 75,6% від їх загальної кількості. Позитивно вирішено 79 або 9,3% питань, порушених у зверненнях, що розглядалися у першому кварталі 2016 року.

Варто зазначити, що у звітному періоді облдержадміністрацією  розглянуто 8751 звернення, які надійшли електронною поштою від Державної установи «Урядовий контактний центр», що в порівнянні з першим кварталом 2015 року збільшилось утричі (1 квартал 2015 року – 2790).  

Важливу роль у посиленні довіри до влади відіграє особисте спілкування керівництва облдержадміністрації з громадянами. У 1 кварталі 2016 року  проведено 21 особистий прийом, у тому числі сім виїзних, на яких зареєстровано 114 звернень. Під час проведення особистих виїзних прийомів керівництва облдержадміністрації застосовується така форма роботи як участь керівників місцевої влади, що дає можливість більш оперативно вирішувати порушені громадянами питання.

Крім цього, за звітний період проведено дві прямі «гарячі» телефонні лінії, а також постійно функціонує «Телефон довіри», за яким громадяни можуть отримати консультацію з будь-якого питання.

 

Управління у справах преси та інфрмації

Читайте також

У Запоріжжі вшанували пам'ять жертв політичних репресій

Радіаційний фон в контрольних точках Запорізької області

Впродовж доби окупанти 459 разів ударили по Запорізькій області.

Звернення Володимира Зеленського наприкінці 815-го дня війни

Незламний запорізький бізнес

Жителі регіону – про майбутнє Запорізького краю

Запоріжжя перезавантажується: плани розвитку регіону окреслив голова ОДА Іван Федоров на «Запорізькій платформі співпраці та розвитку 2024»

Життя під час війни: виклики для Запорізької області

«Запорізька платформа співпраці та розвитку» – формула успішного майбутнього

У 1944 році через примусову депортацію «совєтами» понад 190 тисяч кримських татар втратили дім, свої сімʼї та навіть життя

Радіаційний фон в контрольних точках Запорізької області

Впродовж доби окупанти 452 рази вдарили по Запорізькій області